سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوشنبه 90/8/30

یکی از برادران بزرگواری که ما برایشان خیلی احترام قائلیم (جدی گفتم ها!) چندی پیش در گفت‎وگو با یک هفته نامه که اتفاقا برای آن هم خیلی احترام قائلیم (ما امروز چقدر احترام قائلیم!) سخنانی فرموده اند قریب به این مضمون که حضور نمایندگان آقایان قالیباف و لاریجانی در 7+8 به‌خاطر جنبه حقیقی شخصیت ایشان است و نه جنبه حقوقی و مسئولیتی که آنها دارند، بنابراین مشکل نزدیک شدن افراد به باندهای قدرت و ثروت اصلاً جایگاهی ندارد!

هر چند فرد مورد اشاره توضیح نداده اند که مگر مردم در انتخابات سال 84 میزان محبت خود به شخصیت حقیقی این دو نفر را نشان نداده اند، اما در اینجا ضمن حمایت از این تفکیک صورت گرفته بین شخصیت حقیقی و حقوقی افراد پیشنهاد می‌دهیم تا این تفکیک در همه عرصه ها صورت گیرد، مثلاً واضح و مبرهن است که شخصیت حقیقی هیچ کدام از دست اندرکاران اختلاس سه هزار میلیاردی در این فساد اقتصادی نقش نداشته اند، چون عمراً برای هیچ کدام از شخصیت حقیقی این عزیزان تره هم خرد نمی‎کنند، بلکه امضای شخصیت حقوقی آنهاست که هزار در بسته را باز می‎کند؛ بنابراین بهتر است به‌جای برخورد با این افراد، با شخصیت حقوقی آنها برخورد شود و در همین راستا نیز میز و صندلی اتاق کار آن‌ها محاکمه شده و حتی به زندان بیفتند. شخصیت حقیقی این افراد هم می تواند برود پشت یک میز و صندلی دیگر به کار خود ادامه دهد. فقط اگر این تفکیک شخصیت حقیقی و حقوقی بخواهد در مورد ماجرای شیث رضایی و محمد نصرتی هم اتفاق بیفتد باید چه کسی (یا چه چیزی!) را از حضور در میادین محروم کنند؟!


ارسال شده توسط کمیل در ساعت 12:31 عصر | نظر

جمعه 90/8/27

مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت: «در جدید ترین آمار های ثبت احوال در میان اسامی دختران، فاطمه ، زهرا ، ستایش، آیدا و نازنین زهرا  پنج اسم اول دختران بوده است.» وی افزود: «اسم آیدا قبل از ماه مبارک رمضان در رتبه 44 قرار داشت اما بعد از آن با توجه به سریال ماه رمضان، به رتبه چهارم در میان اسامی دختران صعود کرد.»

این جواب دندان شکنی است به همه شما منتقدان صدا و سیما که به سریال‌های ماه رمضان این رسانه انتقاد می کردید. بله... خود شما؛ شما که حتی در برابر خودکشی یک کودک تحت تاثیر این سریال‌ها هم حاضر نشدید سر تعظیم فرود بیاورید و به موفقیت تلویزیون ایران اعتراف کنید. حالا چه می گویید؟ دیگر منتظر چه هستید؟ حتماً باید پسران هم اسم خود را به پنج کیلومتر، تا بهشت، تا، پنج، سه دونگ، سی­امین روز، سی­امین و... تغییر دهند تا ایمان بیاورید؟!


ارسال شده توسط کمیل در ساعت 1:54 عصر | نظر

سه شنبه 90/8/24

شهرداری تهران، قیمت قبرهای بهشت زهرا را اعلام کرد. معاون خدمات شهری شهرداری تهران حداقل قیمت خرید قبر را 350 هزار تومان و حداکثر 15 میلیون تومان (برای هر طبقه) اعلام کرد. حسین کلخورانی همچنین برای فروش قبرهای سه طبقه این گورستان، حق تقدم را به کسانی دانست که نخستین نفر را در طبقه زیرین دفن کرده و گفت: «وابستگان متوفی اول، می توانند 2 طبقه بالای آن را هم خریداری کنند. با این حساب، یک قبر سه طبقه در بالاترین حد، 45 میلیون تومان قیمت دارد. 15 میلیون تومان برای هر طبقه.»

احتمال داده می شود با توجه به اختلاف قیمتی که در قبرهای شهر مردگان وجود دارد، آگهی های زیر در آینده ای نزدیک به چشم بخورد:

- اوکازیون، سه طبقه برِّ اتوبان تهران قم، دسترسی آسان، فروش.

- یک واحد دوبلکس (با سقف بلند به ارتفاع سه طبقه)، فروش یا معاوضه با خانه در نیاوران!

- طبقه دوم، محیطی آرام و دنج، همسایه طبقه اول یک پیر مرد تنهاست که بر اثر سکته مرده و اصلا سر و صدا ندارد!

- سه طبقه یک‌جا، فروش فوری زیر قیمت به علت داشتن سه تا فرزند دانشجوی دانشگاه آزاد.


ارسال شده توسط کمیل در ساعت 6:27 عصر | نظر

دوشنبه 90/8/23

 

بوی خوش بهشت از کنار آن آبگیر، یعنی غدیر عرشیان و بهشتیان، جان ها را می نوازد این چه بوی خوشی است که حتی پس از عبور صدها سال هنوز فضای جان مشتاقان را می نوازد.
غدیر تکرار اولین است در کلام آخرین، همان کلام نورانی که در اولین پیام، علی را به برادری و وصایت خواند و در غدیر، اعلام ولایت و امامت او را فرمود.
مهر بی مثال از آفتاب، نورانی تر و گرما بخش تر، صبحگاهان به اشارت او سر از خواب بر می دارد. ستارگان آسمان نیز وامدار نیم نگاه اویند و ما هم جرعه نوش جام ولای آن بزرگ، آن عزیز، آن مهربان تر از پدر، آن جاری از باران و آن خوب تر از پاکی که:


 شرف، بازوت گیرد تا بخیزد
محبت، آب بر دست تو ریزد
چه گویم مهربانی مادر توست
نگاه راستی در جست و جویت


و ما چه گوییم تو ای مهربان مولای کریم، که پایمردانه بر زبر کائنات ایستاده ای و زمین و هر آنچه در آنست در مشت تو و زمان، رشته آویخته از سرانگشت تو. ورود عظیم تاریخ جویباری که خیزاب امواجش از قوزک پایت در نمی گذرد.
و ما با کدامین زبان و احساس تو را روایت کنیم تو ای که پیامبر در شانت فرموده است:
"هر کس علی را در قلبش دوست بدارد، خداوند ثواب تمام بندگان را به او عطا می فرماید."
تو را با کدامین زبان بسرائیم که خداوند در قرآنش در آیات مختلف تو را مدح فرموده است و زیباتر آن که شاعر سرود:
فی شانک قد نزل القرآن و ما دمک الله اکبر.
و اینک وارث غدیر، صاحب دست بیعت علوی، مالک ملک حیدری، والی سرزمین صفدری، مهر سپهر سروری، حجة بن الحسن العسکری در کنار غدیر روزگاران ایستاده است و از سر شوق و افتخار بر دستان مبارکش بوسه می زنیم و بر بیعت با او دل نازنین صدیقه کبری، فاطمه زهرا علیها السلام را شادمان می سازیم.
خجسته عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت، بر دل دادگان آستان هدایت و شیعیان رهرو سعادت مبارک باد.


ارسال شده توسط کمیل در ساعت 5:46 عصر | نظر

چهارشنبه 90/8/18

 

مگر می شود از چنین اتفاقی گذشت؟ اتفاقی که پس از بازی ایران و استرالیا و صعود ایران به جام جهانی 1998 و بازی شیش تای 52، یکی از خاطره انگیزترین بازی‌های فوتبال در ایران را رقم زده است! درباره این بازی و اتفاقات رخ داده، در آن گفتنی هایی وجود دارد که تا آنجا که ادب و نزاکت اجازه دهد، به بیان مختصر برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت:

تقاضایی عاجزانه از رسانه ملی

خواهشمندیم صدا و سیما در چنین مواردی در چند نوبت و با اعلام قبلی اقدام به پخش صحنه­های بدون سانسور ماجرا کند تا همه مردم بفهمند قضیه چی بوده است، چون وقتی یک نفر از آدم می پرسد این قضیه شیث و نصرتی چیه، واقعاً نمی دانیم چطور باید قضیه را توضیح دهیم! در صورتی که اگر تلویزیون یک‌بار برای همیشه ماجرا را با تمام جزییاتش نشان دهد، دیگر لازم نیست مادرها در برابر سوالات بچه های‎شان قرمز شوند و سریع بدوند تا غذای‌شان ته نگیرد و یا اینکه پدرها سوت بلبلی بزند!

ممانعت مجلس از اسراف شدن وزیر ورزش

واقعا هر چی حرف پشت سر نمایندگان مجلس می زنند، چرت است. خدا نگذرد از کسانی که می خواهند چهره این قشر خدوم و متفکر را با لجن پراکنی های خود تخریب کنند. آخر من نمی‌دانم آیا واقعاً رواست که در حق این مجلس پرکار و دغدغه‌مند اجحاف شود؟ الهی چشم‌تان را بگیرد، مگر ندیدید که مجلس در یک اقدام حماسی و سریع وزیر ورزش را به‌خاطر اتفاق اخیر مورد سوال قرار داد و به مجلس کشاند؟ ها! نکند انتظار داشتید مثلاً وزیر فرهنگ را بیاورد و از او درباره وضعیت فرهنگی جامعه سوال کند؟ یا نکند باید از وزیر آموزش و پرورش درباره اوضاع تربیت نوجوانان در مدارس بپرسد؟ شاید هم آن‌قدر ساده اید که فکر می کنید صدا و سیما با بالابردن اولویت فوتبال در برنامه هایش در این ماجرا مقصر است؟ حقا که عوام هستید! بالاخره مجلس کلی زور زده و وزارت ورزش تأسیس کرده است، اگر استفاده نکند که اسراف می‌شود! مگر ندیدید که آقای علی مطهری چقدر نگران اسراف شدن رییس جمهور بود؟!

بیا اخمات رو وا کن، تا صد سال مدیر باشی

حتما از این میان تیتر بالا فهمیده اید که قرار است درباره کی صحبت کنیم. البته اگر این میان تیتر هم نبود، بر هر موجودی واضح بود که رییس فدراسیون فوتبال یکی از کسانی است که باید درباره این ماجرا اظهار نظر کند. از این‌رو، جناب کفاشیان با ورود به ماجرا فرمودند که رسانه ها از کاه کوه ساخته اند! ظاهراً آقای کفاشیان یا به علت اینکه سر شب خوابیده اند، ماجرا را ندیده یا اینکه اصولا شناخت دقیقی از کاه ندارند! یک گونی کاه به زور وزنش دورقمی می‌شود در حالی که هر کدام از آن دو بازیکن 80، 90 کیلو هستند و همان انگشتان بسیار فعال‌شان به تنهایی چند برابر یک کاه وزن دارد! از طرفی مجلات ورزشی اروپا چندان در حوزه کشاورزی فعال نیستند و اگر ماجرا در حد کاه بود قطعا عکسهای این اتفاق به روی جلد آنها تبدیل نمی شد!

رویانیان وارد می شود

جناب رویانیان در واکنش به این اتفاق جناب شیث رضایی را 300 میلیون تومان (معادل 428571 لیتر بنزین آزاد معمولی و نه سوپر!) جریمه کرده اند. با این اوضاع، اگر این بازیکن در تیم منتخب هنرمندان هالیوود بازی می کرد و دست به این اقدام زده بود ببینید چقدر برایش آب می خورد این نوع شادی کردن! آخر یکی نیست، بگوید بچه جان شادی کردن هم حدی دارد دیگر!

فحاشی هم حدی دارد

از آنجا که شادی کردن حدی دارد، پس فحاشی هم حدی دارد. این را جناب ناظر داوری بازی پرسپولیس و داماش در برنامه 90 گفتند. قضیه از این قرار است که راستش بازی غیر بهداشتی پرسپولیس با داماش را علاوه بر آن موضوع که دیگر حالا همه از آن خبر دارند، می توان از زوایای دیگری هم دید؛ هر چند که همه رسانه ها ترجیح دادند از همان زاویه اول که اتفاقاً زاویه خیلی مناسبی هم نبود به ماجرا نگاه کنند.

مثلاً در همان بازی تماشاگران طرفدار داماش(که همراه سایر تماشاگران ما کماکان بهترین تماشاگران دنیا هستند) تا وقتی که فکشان درد نگرفته بود از خجالت یکی از بازیکنان پرسپولیس درآمده و نکاتی را درباره خانواده او گوش‎زد کردند. ناظر بازی هم در تقبیح این عمل در برنامه 90 فرمودند که واقعاً فحاشی هم حدی دارد! بدین وسیله جدول زیر درباره حدود فحاشی و جرایم مترتب بر آن جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود:


ارسال شده توسط کمیل در ساعت 10:16 صبح | نظر

   1   2   3      >
درباره ما
منوی اصلی
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
آمار و امکانات

پیوندهای روزانه
لینک دوستان
آخرین مطالب ارسالی
طراح قالب

Get Flash Code